• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 116200 (36mm)

Jag hjälper min vän (och medlem, men ej så frekvent) Oscar att sälja sin Datejust 36mm 116200.

Klockan är uttagen 2012 och knappt använd. Jag skulle säga att skicket är 98-99% där endast extremt få hairlines finns på pcl. Inga repor eller dings finns.

Tavlan är champagnefärgad och magisk när den blir ljussatt, jag vet dock ej vad denna tavla heter?

Med min ringa kunskap om DJ så tror jag att detta är ett fullset! Med reservation dock för antalet länkbitar, men dom som finns sitter på klockan, och jag är själv osäker på om någon saknas eller inte?

Priset är 35000:- inkl värdefrakt och om klockan inte motsvarar beskrivningen så försöker vi enas om en lämplig kompensation eller retur av klockan.

Referenser finns det gott om och jag går hanterar personligen försäljningen och garanterar att klockan skickas samma dag som betalningen kommit fram. Är det helg så skickas den garanterat på Måndagen efteråt!

Byten tas, men endast fullset i nyskick av IWC eller Rolex.

Bilderna håller inte sedvanlig standard, jag sitter i stugan och har endast mobilen tillgänglig.

Oam4ao0.jpg


S85sBE2.jpg


P5B6V5U.jpg


ETz17Gp.jpg


UH4OE8d.jpg


5c8afaJ.jpg


Edit:
Kompletterar med en bild till där tavlans nyans syns lite bättre!

qG8cjQm.jpg
 
Topp