Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Rolex Datejust 1601 med jubilee

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av mofo, 13 januari 2016.

1. mofo
    Trådstartare

mofo Friends of KS

Från:
    Skåne
    SÅLD!
    DJ ref 1601, 1972, under garanti till 2016-09-16, bezel i vitguld, med silvervit tavla på jubilee.
    Den köptes av mig här på forumet av en respekterad medlem som själv köpt den från Gripenbro och det är där garantin finns, kvitto på detta finns även.
    Sedan klockan köptes från Gripenbro så har ett tidsenligt Rolexjubilee köpts till, har rassel men sitter otroligt skönt på handleden.
    Datum slår över som det ska.
    Den är tryckt till 50m.
    Amplitud på 275.

En sak som är värt att nämna är att det finns några smårepor på plexit, dessa syns enbart i vissa ljus och har därför väldig svårt att få med dem på bild. Det finns även några små fläckar i utkanten på urtavlan (gripenbro bilder).

Jag skickar även med ett am oyster som jag använt den senaste tiden som jag tycker gör sig bra på klockan.
    Lädret ingår INTE, mer som inspiration.

Bytes gärna mot en Explorer II 16570 med vit tavla (pengar upp från min sida)
    Pris och bytesvärde 23.000:-

Vid ren försäljning så ska pengarna swishas till mig innan klockan skickas/överlämnas.
    Köparen står för valfri frakt.
    Retur, endast om annonsen inte stämmer, köparen står för den.

Nog snackat, här kommer bilderna.
    image1.JPG
    image2.JPG IMG_5881.jpg IMG_5882.jpg IMG_5883.jpg 32.jpg 30.jpg 26.jpg 24.jpg 14.jpg 16.jpg 18.jpg 12.jpg 10.jpg 8.jpg 6.jpg Skärmklipp.PNG

Några frågor skicka mig ett PM.
    Tack KS för annonsplatsen.

Bifogade filer:

• 20.jpg
      20.jpg
      Filstorlek:
      61,4 KB
      Visningar:
      43
    • 22.jpg
      22.jpg
      Filstorlek: