• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex datejust 1601 med linen dial ev.mot speedy

Fergi

Rolex
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg



Denna åker ut på bytes omgående efter jag köpt den på forumet för 1v sen. Annons text och bilder är från förra ägare och de var ok att jag använde de.
Säljer en fin Rolex Datejust 1601 med magisk (men svårfotad) linnétavla.

3,3 millioner serie så bör vara från -71.

Fin boett med borstningen kvar på bandhornen, lite smårepor finns men inga djupa repor eller större dings. Referensnumret syns tydligt men vid serienumret är det väldigt repigt (men går att tyda med lupp).

Kommer på 6251 jubileelänk (stämplad 4 / 72 så bör vara korrekt till klockan) med lagom stretch och 55 ändlänkbitar. Länken är riktigt lång, på det innersta läget passar den mina 18cm handleder perfekt.

Kan ev skicka med ett no name Oyster också som passar.

Okänd service historik, men känns bra i uppdraget och växlar datum vid 12.
PRIS/Bytesvärde:23000kr
Retur: Ingen

Bytes mot omega Speedmaster PRO
I ungefär samma prisläge.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    111.3 KB · Visningar: 124
Senast ändrad:
Topp