• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex datejust 16030

oscaroscar

Panerai
Till salu en Rolex Datejust 16030 från 1981.
Annan klocka på ingång, måste sälja denna!

Kommer med box och ytterbox.
Skicket är mycket fint för dess ålder.
Har vart inne hos urmakare som konstaterat att den inte är i behov av service då förra servicen var bra genomförd, samt testat tidhållning vilket var bra. Jag själv har fått de till -2 sek/dygn.

Fler bilder finns här
https://klocksnack.se/index.php?threads/Paketöppning---sommarklockan-2013!.8214/

Är man inget fan av denna tavla så kommer även en vit med stav-index för 500kr extra. Fått höra att den är lite ovanligare, jag själv har inte sett en enda vit med stav-index när ja letade efter datejust.
Men kan gärna behålla den så har jag de till nästa DJ.

Pris: 18500kr
y5eqame4.jpg

daqugebe.jpg

eha6epe7.jpg


Edit: ändrade angående tavlan
 
Topp