• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Datejust LNIB från LuxuryWatches

Javene

Breitling
Hejsan!
Sitter och glor på denna klocka hos Luxurywatches:
http://luxurywatches.se/rolex/116200_slätring_whitedial_2012.html

Jag har förstått efter lite efterforskningar här på forumet, att denna handlare är att lita på.

Jag blir lite besviken på bildernas upplösning, man kan ana att det är smuts mellan länkarna på armbandet etc. Samtidigt skriver de att den är LNIB, borde man inte göra rent klockan isf? Speciellt innan fotografering?

Nåja - är ändå intresserad, och vill egentligen bara få det bekräftat att den är vettigt prissatt från er entusiaster/proffs, innan jag svänger förbi butiken. Så vad säger ni?

Tack för ett bra forum!

Med vänlig hälsning,
Dennis
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Att man kan lita på Luxurywatches och handla där ifrån tvekar jag inte på :)

Men däremot tycker jag att det är ofta man saknar en hel del info om klockorna som läggs upp...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har de vettigt prissatta klockor? Har inte ens klickat på länken ännu men allt jag sett säljas där tidigare har varit ganska högt prissatt.
 

poormans

Rolex
Pröva att skriva in Rolex 116200 på chrono 24 så får du en uppfattning om priset är bra eller inte, vidare så är de en inhemsk säljare med bra rykte och då får man bra betalt för klockorna.

cheers
christian
 

Turbotom

Omega
Jag har kollat på en klocka hos LW som skulle vara ny och oanvänd. Fanns många små repor och märken som inte gick att förklara eller putsa bort så jag backade den affären.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Det går alltid att ringa eller maila till Luxury Watches om man har några frågor om en spec klocka eller flera.

+46 8 612 10 88
 
  • Like
Reactions: ZQT

BadkarsPiraten

Vacheron
Så jävla skitig var den väl inte?
Förväxla inte LNIB med BNIB.

Min klocka blir bra mycket lortigare på 1 vecka utan tvätt.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Sen får man även vara beredd på att klockan kan vara såld. De är väldigt dåliga på att uppdatera hemsidan.
 

Ninen79

Audemars
Har handlat några Rolex av LW utan några problem.
Tony är väldigt trevlig att deala med.
Glömmer aldrig den gången han sa att jag kunde ta hem en klocka och betala senare när det inte gick att föra över pengarna i butiken.
 
Topp