Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tillbakadragen Rolex Datejust med jubileelänk, svart tavla, art nr 116234, 36mm

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av stelah, 19 mars 2015.

1. stelah
    Trådstartare

stelah Biskop

Rolex Datejust, modellnr 116234, svart tavla, jubileelänk, bezel i vitguld, caliber 3135, inköpt hos svensk AD febr 2015. Kvitto finns. Nypris: 67800 kr. Box, garanti (gäller 2,5 år från nu), länkar m.m. Allt som är med när man köper nytt i butik finns med plus värdebevis.

Säljes för 49000 kr

Eventuellt byte mot Rolex Datejust 2 med vit tavla, vit Milgauss 116400, Panerai med vit tavla eller Panerai Radomir 42 mm. Pengar upp eller ner beroende på objekt.

Affären görs gärna upp hos urmakare, swisch eller bank. Retur ok om jag skickar den, men då i samma skick som när den lämnade mig och om något relevant inte överensstämmer med annonsen, annars ser jag helst en affär face to face. Jag finns i Stockholm. När pengarna finns på mitt konto överlämnas klockan och alla övriga handlingar m.m.

LAH_4941.JPG LAH_4949.JPG LAH_4961.JPG LAH_4963.JPG LAH_4910.JPG IMG_1035.JPG IMG_1041.JPG IMG_0818.JPG

Senast ändrad: 10 juli 2015
    farbrorstork, Rolfex, Weberg och 18 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps