• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust ref. 1601 från 1970 - *Prisbump!

Whedda

Rolex
Tänkte att denna skulle få gå vidare då den får relativt lite användning.

En Rolex Datejust, med ref 1601 från 1970 (2.8milj)

Klockans boett är hälsosam med mycket kött kvar på luggarna men har med största säkerhet polerats någon/några gånger.
Tavlan är en professionellt ommålad originaltavla som skiftar mellan midnattsblått i utkanterna och klarblått centralt.
Klockan har en okänd servicehistorik och jag kan därför inte garantera vattentäthet eller ge några exakta uppgifter om amplitud och gång.
Jag har inte uppfattat några extrema gångavvikelser under tiden jag burit klockan.
Klockan kommer på en Jubileelänk (62510H) med 17+2 länkbitar och 555-ends. Spännet har koden "A" vilket enligt mina uppgifter daterar den till 1976.

Jag och klockan finns i Stockholm, men den kan självklart även skickas med värdepost.
Retur inom 48 timmar ifall klockan inte är enligt beskrivning. Klockan skall då skickas tillbaka på samma sätt och i samma skick och köparen står för returfrakt.
Ingen retur vid face to face affär. Betalning sker via Swish eller banköverföring. Ej kontant betalning.

Nytt pris - 22 000 kr skickat inom Sverige. Inga byten i nuläget.
Gillar ni inte priset är ni välkomna med ett seriöst bud.





 
Senast ändrad:
Topp