• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Day-Date 118238 PRISBUMP

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Klockan i fråga behöver väl knappast någon introduktion. Det är en 2008 i mycket bra skick. Så gott som nyskick.
Länken (fullängd) och låset är helt fantastiskt välbyggda och ska ej jämföras med äldre day-dates. Det nya låset dök ju som bekant upp 2006 tror jag det var och
är ett otroligt lyft jämfört med det innan. Har ej cert, men en presidentbox + ytterbox som jag tror är tidsenliga (ej den som visas på bilderna). 9 månaders garanti finns från känd spansk handlare. Klockan tappar 0,1 s per dygn enligt twixt. Värderings/äkthetsintyg från Kaplans medföljer. Bifogar handlarens bilder som han skickade till mig innan leverans (har ingen mobil med tillräckligt bra kamera just nu). EDIT, två nya bilder nedan tagna av undertecknad. Några små hairlines finns på länken. Helhetsintrycket är dock 9,5/10.

IMG_2735.JPG

IMG_2788.JPG

118238_1.JPG
118238_2.JPG
118238_3.JPG
118238_4.JPG
118238_5.JPG
118238_6.JPG


Pris: 130000:- Bytesvärde, Nu 125000:- vid försäljning
Kan i värsta fall ta något form av inbyte. Rolex endast. Helst en DJ TT i fint skick.


Klockan kan skickas på köparens egen risk med tanke på det höga värdet, men det är väl inte att rekommendera antar jag. Följaktligen föredrar jag F2F i Stockholm. Ingen retur då klockan är i princip nyskick och är under garanti.
 
Senast ändrad:
Topp