• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Day-Date 1803 Wide boy - sänkt pris

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Gå med i guldklubben!

Dessvärre så är denna inte riktigt jag på något sätt, därav får den gå vidare till någon som kan njuta av den på sin handled..

Rolex Day Date i Wideboy-utförande i bra skick, har givetvis sina små skavanker om man tittar med lupp, men inga grövre dings. Några mindre märken i plexit som är lätta att åtgärda, men inget som man irriterar sig på, eller knappt ser öht.
Den går fint, har inga papper på gångtest men kollat med app i mobilen under den veckan jag ägt den och då har den saktat sig några sekunder. Byter datum och dag som sig bör utan krångel vid 00.00.
Just wideboy gör den lite mer sällsynt och ett schysstare helhetsintryck i min värld.

Jag jagade länge och hade kikade på flera DD och fick mycket hjälp av diverse forumprofiler innan jag valde vilken det blev, skicket på denna är alltså bra för sin ålder!

Följande ingår i priset:
Rolex 1803 med serie 24xxxx
Brunt Hirsch-strap med guldspänne och guld deployment buckle
Singular mockastrap (den ser smalare ut på bilderna än vad den upplevs i verkligheten)
Värderingsintyg från Rob Engström

Pris: 36000:- kan skickas, men föredras att mötas upp f2f i Stockholm, pengar swishas enklast.

Kan mötas upp i Sthlm innan fredag, annars åker jag till Skåne på fredag eftermiddag, kan tas med dit om det behövs.
Främst försäljning som gäller, men om du skulle ha något "extraordinärt" byte så, kanske!

Referenser finns här: http://www.klocksnack.se/threads/k0ltrasten.11721/


IMG_8310_zpsd7210118.jpg~original

Bild lånad av TomasBc

DSC_0912_1.jpg



DSC_0063_1.jpg
DSC_0922_1.jpg
DSC_0013.JPG
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan tänka mig att ta fler bytesförslag.. Främst Rolex, men annat kan funka!

Typ YachtMaster eller TT Submariner (svart eller blå)




Låter klockan ligga ute ett tag till, annars drar jag tillbaka annonsen, och skönheten får flyga omkring högt i skyarna med mig!
 
Topp