• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Day-Date, Ref. 18078, 1979

Izze

Cartier
Hej!

Min Rolex Day-Date 18k guld i modell 18078 är nu till salu.
Byten är intressanta, jag är främst intresserad av en DJ i TT, men jag är verkligen öppen för det mesta! Upp/ner spelar ingen roll.

Klockan & jag finns i Stockholm stad.

Äkthetsintyg medföljer.

Pris : 70k
Prislappen sätter jag i hopp om en snabb och smärtfri affär, då priset är lågt så kan man köpa och sälja vidare klockan för en vinst om man har tiden och orken för det.

Bilderna bifogade är en uppsättning av professionellt tagna bilder samt mina egna.
Tycker inte att bilderna gör klockan rättvisa måste ses i verkligheten i olika ljus m.m. men det är en väldigt fin klocka kort och gott!

Referens: 18078
År: 1979
Skick: 8/10
Kön: Herrklocka/Unisex
Box: Nej
Cert: Nej
Äkthetsintyg: Ja
Garanti: Nej
Uppvridning: Automatisk
Diameter: 36 mm
Urtavla: "Gold sunburst dial with applied gold Baton hour-markers"
Siffror urtavla: Inga siffror

Länken är 18cm, 20mm mellan luggarna

Affären görs upp hos AD eller bank.
Ingen retur då affären görs f2f.

IMG_0088.JPG
IMG_0090.JPG
IMG_0139.JPG
IMG_0226.JPG
IMG_0228.JPG
1.jpg
2.jpg
4.jpg
 
Senast ändrad:
Topp