• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Daytona 116520 - 14 Dec - 83 500:-

Belic

Cartier
Hej!

Säljer nu av min klocka då jag behöver frigöra pengar inför ett lägenhetsköp.

Klockan är fullsett med rolexbox, ytterbox, kartonglåda, cert, certhållare, hangtag, prislapp, putsduk, booklets, plastskydd samt penna & nyckelring i tillhörande boxar!

Skicket är mycket bra med sedvanliga repor/hairlines på låset från deskdiving samt några märken på ena sidan(se bild 5). Klockan går som en dröm och det finns även 2 års garanti kvar. Inköpt på Rob Engström December 2014.

Några intressenter men inget sälj än så länge
PRISDUMP: 83 500:- Först till kvarn!

Pris: 86 500:- F2F i Stockholm alternativt skickad med värdefrakt.
Returpolicy: Ingen vid F2F, vid värdefrakt så får vi diskutera det.


Referenser: https://klocksnack.se/threads/belic.14251/

Det är svårt att ge en rättvis bild på gott och ont, jag ser helst en affär F2F, vill ni ha fler bilder så släng iväg ett pm :)
SAnKj4M.jpg

3XB2alg.jpg

m9JqEQp.jpg


emfBHfi.jpg

WrulsrS.jpg

MHx94hZ.jpg

OVp0cYS.jpg

5UAgyru.jpg
 
Senast ändrad:
Topp