• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Daytona 116520 SÄNKT TILL 64K!

Ricrob

Patek
Tjäna!

Bytte till mig denna för ett par veckor sedan men det sade liksom aldrig klick, så den får gå vidare.

Jag gör det lätt för mig själv, eftersom jag har så ofantligt dålig kamera för tillfället och leben nyligen lade upp en så fin annons med överärliga bilder och allt, så jag länkar till hans annons. Inget är förändrat med/på klockan förutom att alla länkbitar nu sitter på (2 st helt nya fram tills nyss).

Allt står tydligt i lebens annons men jag förtydligar ändå, det finns INTE cert till klockan men allt annat ingår! Dessutom är bilderna i annonsen sjukt "bra" då de visar varenda line på ett sett som inte ögat ser irl. Gångreserven är enligt egna mätningar mycket goda och gångavvikelsen är minimal, för att inte säga obefintlig (+/- 0 sek på 3 dygn då jag använde den dagligen).

Jag är inte intresserad av byten då nytt är på g in men däremot så sätter jag priset till facila 64000:- (billigast i landet!?) och om du är riktigt, riktigt smidig så vet man ju aldrig var det kan sluta.. ;)

Skicka PM vid eintresse eller frågor och självklart kan jag skicka fler men solkiga bilder på skönheten.

Jag finns i Sthlm men skickar den försäkrat om så behövs. Gott om ref finns i Goodguy-delen.

Retur enligt ök.

Länk:
https://klocksnack.se/threads/rolex-daytona-ref-116520-vit-tavla.31555/

image.jpg


image.jpg


Tjäna!
 
Topp