• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Daytona guld eller Rolex Yachtmaster II Guld?

Peddjy

Cartier
Hmm, kan du bära upp guld? Alla kan inte göra det! Jag själv skulle nog inte alls passa i en guldklocka, känns som bara fel.
Men.. Annars så röstar jag på Daytona!
 
Eh ja... En styggelse

yacht-master-2-1.jpg

Ähhh den är ju ascool!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hmm, kan du bära upp guld? Alla kan inte göra det! Jag själv skulle nog inte alls passa i en guldklocka, känns som bara fel.
Men.. Annars så röstar jag på Daytona!
Fjanterier. Har man råd med guld så kan man bära upp det. Funkar till Hawaii-shorts eller kostym. Sen att alla inte gillar det, är en helt annan sak. Skulle personligen inte köpa en klocka i gul/rosé-guld.
 
Välkommen till forumet mats lindblom! tycker tveklöst att du ska gå på Daytonan, varför då inte köra den diskreta men ändå mycket läckra i vitguld? här får du lite inspiration från min 116509:)
2014-08-15 20 29 12.jpg


Edit: vi är nog många här som gärna vill se lite bilder på din DD med stenar!

grattis den där e sjukt fin, helt rätt tavla med, men jag börjar med gult guld tänkte jag :)
 
Topp