Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rolex DD med svenska dagar?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Pacta sunt servanda, 8 mars 2014.

1. Pacta sunt servanda
    Trådstartare

Pacta sunt servanda Borgare

Från:
    Stockholm
    Jag har sett någon här på forumet ha en Rolex DD med svenska veckodagar men har aldrig själv sett en till salu. Hur vanliga? Ligger priset generellt högre?

Den som känner för att göra mig närmast insolvent kan alltid skicka iväg ett PM om att sälja sin.

2. demondave

demondave Borgare

Från:
    Ack Värmeland du sköna
    Där är väl "bara" ett dagskivebyte bort? Köp den du faller för, budgetera in ett byte i priset.. och vips, så pratar din Rååålex svenska. Lite som en disneyfilm, alla pratar svenska.

Vad det kostar, det har jag däremot ingen aning om. Vet att det gjorts förut, så finns folk här som vet.

Pacta sunt servanda gillar detta.
  3. Pacta sunt servanda
    Trådstartare

Från:
    Stockholm
    Vet du om det finns originalskivor?

4. demondave

demondave Borgare

Från:
    Ack Värmeland du sköna

Minns jag inte helt fel är operationerna jag sett här gjorda hos AD. Alltså förutsätter jag att allt är original, inget annat kan vara aktuellt då.

Pacta sunt servanda gillar detta.
  5. RobertD

RobertD Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Finns hos AD. Rob tar 800:- för ett byte (ink skivan). Rekommenderar dock byte av datumskiva samtidigt (800:), för att inte riskera olika färg pga ålder.

wojtecki, MrPlow och Pacta sunt servanda gillar detta.
  6. Pacta sunt servanda
    Trådstartare

Från:
    Stockholm
    Al right, tack för era svar!

Mårtenssons ur Brookfield