• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex DJ 1601 TT - prisjustering 2

audotcom

Panerai
Tjäna!
Frugans DJ upp för försäljning. En DJ TT med gulguldsring från sent -60 tal skulle jag tippa på.
Nya bandstift införskaffade för inte länge sedan. Är antagligen polerad någon gång. Är i fint bruksskick.
Finns 2 repor på glaset som jag verkligen försökt fånga, men syns nästan bara i vissa vinklar i visst ljus.
Service historik okänd. Enligt förra ägaren så hade den varit inne på en mindre service för något år sedan men detta går ju såklart inte att styrka.
Har ingen större uppfattning om tidsgången mer än att den tickar på stabilt. Har mätt upp gången till att den tappar ca 5-7 sek på ca 36h.
Kommer på ett brunt perlon med guldspänne.
Sätter priset till 15k och slänger även med ett svart hirschband med guldspänne.
Retur: Absolut, inom 2 dagar från att klockan är uppackad hos köparen om klockan ej är som beskriven eller att något är uppenbart fel på den. F2F ingen retur.

Inte bästa kvalitén på bilderna, någon vidare fotograf är jag då inte. Ska försöka fixa nya så fort som möjligt.. Aja här kommer dom:
image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg

IMG_0748.JPG
IMG_0747.JPG
IMG_0748.JPG


IMG_0747.JPG


IMG_0735.JPG


IMG_0736.JPG


IMG_0738.JPG


IMG_0739.JPG


IMG_0742.JPG


IMG_0743.JPG


IMG_0744.JPG


IMG_0745.JPG

IMG_0756.JPG


IMG_0749.JPG


Tack KS för annonsplats och ett grymt forum!
 
Senast ändrad:
Topp