• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Rolex DJ 16200 Silvertavla med stickindex

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Säljer min DJ från 04-06. Klockan är i grymt skick för sin ålder med endast minimala skador som uppkommit genom dagligt bruk såsom hairlines och smårepor. Går bra men utan servicehistorik. Köpt av en KS-are för ett par månader sedan. Inga tillbehör. Jubileet har stretch, inte helt tajt. Sitter riktigt skönt på handleden :)

Jag begär 24 500 kr med viss prutmån för de med goda referenser. Då är det inklusive värdefrakt. Vid F2F i Sthlm lämnas motsvarande rabatt som skulle innefattat värdefrakt. Kan också bytas mot valfri Panerai kring 30k, självklart med pengar upp från mig. Ingen retur.

Alla bud beaktas

// Adam

image.jpg
image.jpg

Nedan två bilder för att visa hur fint skicket är
image.jpg

Sista är lånad av Uffe
image.jpg
 
Senast ändrad:
Topp