• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Rolex explorer 114270 mot Panna/Tudor/annat kul

ottwon

Omega
Uppdatering:***OHPF*** Ren försäljning också nu. 28 500 kr inkl. Värdefrakt. Lagt till lite fler bilder med.

e3y4ura7.jpg


a3u7ezeh.jpg


a8ugy4en.jpg


7a8uma7e.jpg



Flippdemonen har slagit klorna i mig igen. Efter att ha fått nöjet att ha denna goding på armen ett tag så sitter jag, trots att jag gillar den riktigt mycket, och kollar på annat. Därför tänker jag att jag lägger ut en bytesannons här, så får vi se om den får stanna eller gå vidare...

Klockan i fråga är alltså en Rolex explorer uttagen 2005, och av skicket att döma har den legat i en låda sen dess. Vill påstå att den är 95%-ig, och då är jag försiktig. Kommer komplett med inre och yttre box + cert. Fixar givetvis fler bilder vid intresse.

20140626_161400.jpg

20140626_153956 (1).jpg

Sätter bytesvärde till 29 kkr, och är lite oklar över vad jag letar efter. Kom med förslag om du har något du vill byta mot denna goding.

Jag är dock inte ute efter en dressklocka, minst 100 m WR krävs. I övrigt beaktas allt i klassen 20 kkr - 29 kkr. Kan man klämma in en Panna i prisklassen är det helt klart intressant. Ju mer komplett set och ju bättre skick desto bättre såklart. Jag är dock inte beredd att lägga något emellan från min sida, men som sagt har du nåt kul du värderar till runt 20 kkr och uppåt och så hör av dig.

Har gjort många affärer på TTT och KS, så referenser finns där ute. :angel:
 
Topp