• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 114720 -03 NYTT *SÅLD*

VallMacks

Cartier
Tänkte öppna upp lite plats i klocklådan så nu ryker en av mina absoluta favoriter.

Rolex Explorer 1 114270 -03

Fullset med alla länkbitar.

Den är i gott bruksskick men med en liten ding på ringen vid kl. 6.
Jag har aldrig putsat den men skulle man vilja göra det så blir den som ny.
Ingen koll på servicehistorik men går imao mycket fint. Sist jag kollade gick den knappt 2 min för fort på 4 veckor (Amatörmässig mätning).

Jag och klockan finns ett tiotal mil norr om Göteborg.
F2F eller skickat spelar ingen roll för mig.

Swish eller banköverföring. Klockan överlämnas eller skickas när pengarna sitter på kontot.

Nytt PRIS: 30 K
3 dagars returrätt ifall klockan inte motsvarar beskrivning och bilder.
Referenser finns.

Tack KS för utrymmet, och ni får skälla på mig ifall jag har gjort något fel med annonsen (Detta är min första här på KS).

exp1.png

exp3.JPG

exp7.png

exp2.JPG

exp4.JPG
 
Senast ändrad:
Topp