Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Avslutad Rolex Explorer 2 ref 16570 SEL och dive extension mot Reservo alt Royal Capital BILDTUNG

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Margarinkungen, 29 december 2016.

1. Margarinkungen
    Trådstartare

Margarinkungen Y-Wing pilot

Från:
    Södra Svinö
    IMG_5253.JPG IMG_5254.JPG IMG_5255.JPG
    Tänkte testa hur intresset är för min superfina Rolex Explorer 2 från 1999 med sub länken med sel och dykextension från 2008. (Vilket egentligen är det naturliga då det är en sportklocka) länken 93250 fanns som alternativ redan när klockan var ny, dock har jag kompletterat med denna länk som monterades 2017-01-05. När jag köpte dem var det en 93150 från 1987 som satt på den.

Klockan är servad av nymansur senast 2016-08-26. Då klockan också polerades. Den är sparsamt använd sedan service och jag bedömer skicket på head till 9/10 (se bilderna). Länken är vad jag kan avgöra opolerad och skicket är 8/10 (se bilderna)
    Bytes mot:
    Jaeger-LeCoultre Reservo
    Sjöö Sandström Royal Capital

Sälj- Bytespris sätter jag till ca 40- 44 000kr med Chrono24 och blocket.se som referens för priset. Hit me
    - Svart gummilänk med lås, ett par Natos (grå och Bond) Box med tags och äkthetsintyg, kvitton från 2 serivcar medföljer.
    - Fler bilder finns, PM a mig
    IMG_5146.JPG IMG_5229.JPG IMG_5207.JPG

Tack KS för annonsplats.

Senast ändrad: 21 januari 2017 kl 17:43
    Teletomte, Dirac, Olaola och 2 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps