Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rolex Explorer 2

Diskussion i 'Diskussion' startad av oskarponken, 24 september 2012.

1. oskarponken
    Trådstartare

oskarponken Borgare

Har helt snöat in på explorer 2 (den gamla modellen) och köp kommer att ske senare i veckan. Kan ni hjälpa mig att känna mig ännu mer övertygad genom att posta era bilder på denna klocka? /Oskar II

2. David

David Bödeln

3. oskarponken
    Trådstartare

oskarponken Borgare

Tack David, riktigt fina bilder där men jag hade ju velat se era bilder också, Rolexforums i all ära men det är ju klocksnack som är grejen så klart vi måste ha en tråd för upptäckare!

4. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Är också väldigt intresserad av denna så kopiösa mängder bilder (och kanske en recension) skulle uppskattas enormt!

5. David

David Bödeln

Ett tiotal av mina bilder finns att finna i den tråden, jag postar dem här så snart jag har en uppkoppling som tillåter det. :)

6. oskarponken
    Trådstartare

oskarponken Borgare

Ja tack David! Går allt vägen visar jag kanske min nya på onsdag kväll :)

7. vekktah

vekktah Borgare

do it! den är underbar. recensionen lyder: skönaste klocka jag haft. sitter perfekt. diskret krona, blir inte skitig i massa skrymslen och vrår. Otroligt snygg men ändå inte vräkig. Tycker själv den med vita tavlan är snyggast men eftersom jag inte passar i vit tavla och behövde en ny cykel så fick den lätta. Var först inne på att byta tavla till en svart men det får bli en senare historia. Du kommer inte ångra dig. Det är mycket rolex för pengarna eftersom de av någon konstig anledning går rätt billigt jämfört med sub/gmt. Gillade att den var tät. Kändes skönt att ha en modern klocka som lätt går att få fixad om olyckan är framme. Gäller inte min 1680 som fick vila hela sommaren.

[​IMG] notera att det är ljust i rummet...grymt lume

Compiss gillar detta.
  8. oskarponken
    Trådstartare

oskarponken Borgare

Ni övertygade mig. Jag skulle egentligen bara kränga iväg min Panerai men den väldigt trevlige köparen hade en Explorer II som han var beredd att avyttra och vips sitter det en ny klocka på armen. Sjukt nöjd! Känns väldigt liten när man vant sig vid en Panerai men samtidigt känns det riktigt riktigt bra. Bild kommer såsmåningom!

Klocksnack är det bästa!

9. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Kul! Gratulerar!

10. oskarponken
    Trådstartare

oskarponken Borgare

Nu sitter den på armen och jag är fantastiskt nöjd! Tack för en riktigt smidig och väldigt trevlig affär "b_hammock" och hoppas att du börjar vänja dig vid storleken på Paneraien!

Tack Klocksnack för en första affär här.

/Oskar II

11. David

David Bödeln

Precis landat på Landvetter, tänkte få iväg en första bild, men ser att du redan skaffat en egen. Grattis!

12. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Snyggt! Ska också ha en sån där jäkel.

13. David

David Bödeln

Håll till godo! Här kommer ett gäng bilder från olika helt vardagliga sammanhang, många av dem tagna med mobilkamera, så de är av varierande kvalitet. Detta är utan tvekan den klocka som fått absolut mest handledstid. Om bara en klocka får följa med, och den klockan måste klara allt från sport och uteliv till kostym, är det alltid 16570:an som gäller.

Luckyluciano gillar detta.
  14. oskarponken
    Trådstartare

oskarponken Borgare

Underbara bilder!! Nu känns det ännu mer rätt!!

15. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Bild nr 10 var fin :D

16. David

David Bödeln

Mitt inlägg i dickshot-debatten på TTT. :p

17. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Subtilt ;) sådant gillas :D

18. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    David: Stort tack! Grym inspiration och roliga bilder! :)

19. b_hammock

b_hammock Bonde

Från:
    Stockholm
    Ser förjäkla bra ut! :) Den börjar sakteliga passa bättre och bättre på mig tycker jag. Tack själv!

/Sebbe

Mårtenssons ur Brookfield