• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 39mm 214270

Flow

KS Explorers Club
2-Faktor
:rolex:

Lägger nu upp min Rolex Explorer 214270 fullset från 2015 till försäljning som är i lättare bruksskick men utan några dings. Eftersom alla har en egen uppfattning om skick så låter jag bilderna tala, som är tagna för att framhäva repor så mycket som möjligt. Allt fungerar som det skall och den har en röd tag så garanti finns fram till 2018.












Insåg precis att det ser ut som ett par rejäla repor på bilden ovan. Det är bara en reflektion av en grå tröja, alltså inte några repor. Se bilden nedanför.





Priset sätter jag till 42tkr.
F2F är möjlig i XXXX med omnejd. Kan skicka klockan med postens blåa enl. överenskommelse. Ingen retur då klockan är under garanti fram till sommaren 2018.
 
Senast ändrad:
Topp