• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex explorer II 16570 2007

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Hej,

Nu har jag tänkt att ta ut svängarna med de där korten som jag aldrig tidigare har vågat spelat ut. Därför åker denna upp till försäljning men gärna byte.

Rolex explorer II 16570 från 2007, z-serie och allt tyder på att den har nyare urverket 3186 i sig. Okänd servicehistorik. Mindre märke på högra bandhornet, går att polera bort om man nu vill det. Klockan är aldrig polerad. Nytryckt till 100 meter utan konstigheter. Alla länkbitar är även med och länken har normal stretch.

Tillbehör - taskig originalbox och cert.

Pris/bytesvärde 35.000:-.

Jag är intresserad av att testa flera modeller nu när jag kan ta ut svängarna lite. Det som står högst på listan är IWC Ingenieur 3239 (vit, vita index), Tudor Black Bay, Tudor sub, Cartier Santos (32 mm), Hublot Classic Fusion 42 mm. Pengar upp och ner fungerar.

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag efter helgen inser att 16570 faktiskt är den ultimata klockan för mig just nu.

F2F är alltid att föredra, annars fungerar PostPaket med 24 h returrätt oavsett anledning.
IMG_4403.JPG
IMG_4405.JPG
IMG_4406.JPG
IMG_4407.JPG
IMG_4408.JPG
IMG_4409.JPG
IMG_4410.JPG
 
Topp