• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer II 16570 -96

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Säljer min 16570 från 1996, T-serie, till förmån för annat, förbehåller mig dock rätten att dra tillbaka annonsen.

Har haft klockan sedan augusti 2016 och varit mer än nöjd med den, dock sugen på en dykare nu. Kronan är mjuk i uppdraget, gängar utan problem. Glaset är helt och lysmassan har börjat på viss patina. Bezeln ser ut att vara, enligt mig och tidigare ägare, opolerad med lättare slitage. Boetten är något polerad enligt tidigare ägare men bevels är fortfarande tydliga. Ingen nämnvärd stretch i länk, finns repor på clasp och länk och är till synes opolerad. Lugholes finns.

Klockan levereras på 78360/501B länk, utan andra tillbehör. Ingen nämnvärd tidsavvikelse, ställer vanligen om den någon gång i månaden, även gångreserven är bra.

Giltigt värderingsintyg till 40.000:- finnes, utfärdat av Art Metall i Helsingborg.

Pris: 36.000 kr exkl. frakt.
Byten: Vet inget konkret, så testa mig ;)

Klockan finns i Helsingborg om man vill se den, kan även skicka fler bilder om något specifikt eftersöks.
Retur efter 24h om klockan ej matchar beskrivningen, köparen står i sådana fall för kostnaden för värdefrakt.

Referenser: https://klocksnack.se/threads/bikinigubben.42346/
Fil 001.jpeg

Fil 000.jpeg

Fil 003.jpeg

Fil 004.jpeg

Fil 002.jpeg
 
Topp