• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer II 16570 NYTT PRIS

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Fick denna i inbyte nyligen här av Martin.hook, men den får tyvärr lämna min ägo lite tidigare än väntat.

Klockan är i mycket fint skick. Härlig ljusgul patina på tritiumtavlan. Klockan är en N-serie från 1991. Enligt den tidigare ägaren är den uppmätt med bra amplitud, så något servicebehov lär inte behövas just nu i alla fall. Det skall dock sägas att jag inte time:at klockan slaviskt.

Klockan levereras med papper (punched), innerbox, ytterbox, hangtag och putsduk. Boxarna är som bekant ej tidsenliga med klockan.

bild 7.JPG

bild 6.JPG

bild 5.JPG

bild 8.JPG

bild 9.JPG

bild 1.JPG

bild 3.JPG

bild 4.JPG


Klockan och jag finns i centrala Stockholm. 24h returrätt om klockan ej är som beskriven. Köparen står för returfrakten. Och självklart vill jag ha tillbaka klockan i samma skick. Ingen retur vid F2F.

Pris: 29.900 + värdefrakt.
 
Topp