• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Håller med, jag är otroligt nöjd.
IMG_4151.JPG
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Morgon! Rolex bästa sportklocka? Kan vara, om man ser till design, originalitet, funktion, känsla. Känns så rätt att ha en Rolex som inte bärs av hela Stureplan. Urtavlan är helt galet lättläst också, ingen av de klockor jag haft har varit så lättlästa.
IMG_4168.JPG
 
Ja men dåså! :) Då ligger vi iofs plus minus noll.. får försöka lura någon annan stackare in i fördärvet!

Vore dessutom lite kul ömsom tråkigt om Rolex precis som diskuterat i Basel-tråden antingen lägger expy 2an på is eller kommer med en ny design. Vad tänker ni kring detta? :)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Oroa er inte, bara tillfällig frånvaro, återkommer till ExpII förhoppningsvis väldigt snart! :) vore ju sjukt om de droppade Exp II men då lär ju värdet skjuta iväg med tiden iaf.
 
Oroa er inte, bara tillfällig frånvaro, återkommer till ExpII förhoppningsvis väldigt snart! :) vore ju sjukt om de droppade Exp II men då lär ju värdet skjuta iväg med tiden iaf.
Skönt att höra :) Ja men precis min tanke! Lär ju bli en hyfsat skön prisökning då. Men känns ändå inte så troligt nånstans att den bara läggs ner.. fast har ju hänt förr med andra modeller så man vet ju aldrig!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Vaf-n... har du en 2:a OCKSÅ! :) Jag växlar ju mellan dessa trådar som man varvar öl och drinkar kl. 0330 en lördag morgon... Kan bara inte bestämma mig. Gillar ju datumet och GMT på denna ju. Men gillar Exp1:ans cleana look också. Sjukt svårt detta!
Mer betoning på hade :) Den fick lämna rätt snabbt då vi aldrig klickade. Testat både vit och svart, men det gick liksom inte :oops:
Av dessa är 1:an helt klart bättre...just nu i alla fall :rolleyes:
 
Topp