• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer II 216570

Ricrob

Patek
Till salu är nu denna fina Expy, fullset med hölje, boxar, cert, tags mm. Uttagen 26/1-2012 i Chicago, så internationell garanti finns kvar = tryggt köp. Bra skick, endast mindre lines och går såklart klanderfritt.
Klockan och jag finns i Sthlm men den kan såklart skickas.

Säljes pga guld-abstinens, annars är denna med sina 42 mm en riktigt trevlig bekantskap!

Önskar 43000:- och här finns det referenser: https://klocksnack.se/threads/ricrob.10273/

Intresserade PM'ar för mer info och bilder och är du vettig, så får du även använda tråden till frågeställningar eller beröm.
Jag nås även på rickard(ätt)carroom(punkt)se.

F1P0bFt.jpg


BwAD6kn.jpg


7e9nO3u.jpg


zqcR12J.jpg


YdWJzny.jpg


exkUY36.jpg


nbupsJr.jpg


A8sqYnF.jpg


aNZshIM.jpg


Tjäna!
 

Ricrob

Patek
Bildbump, ngt uppdaterad annons och en liten förvarning om att annons på Blocket är på g, så hugg nu eller gråt sen! Å vafan, jag sänker med en femhunka när jag ändå är igång och grötar!

42500:-
 
Topp