• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex explorer

mahnrub

Trollgubbe
hej jag letar efter en rolex explorer jag vill att den ska tåla lite stryk är dom vatten täta eller no go på att ha på sig den i vatten? vad för budget är rimlig hade tänkt mig typ max 30k men det kanske är överpris vet inte riktigt hur mycket de brukar gå för men jag vill helst in överskrida 30k finns det någon liknande modell för under 30k?
 

mahnrub

Trollgubbe
@xigzo du har väl en sea dweller eller någon liknande rolex tål dom vatten eller kan man inte bada med dom jag jobbar nämligen i kloakerna och jag vill gärna kunna ta ett dopp i kloak vattnet med min nya locka
 

Jimpa

Panerai
Yes!! Har längtat efter någon sån här tråd. Är oxå nyfiken på det här med explorer , kan man verkligen ha den när man badar ?! Och hur mycket kan den kosta ? Är sjukt sugen.. men den lär tåla lite oxå då jag jobbar som minröjare och ibland får röja i träskmark diken m.m.
 

mahnrub

Trollgubbe
Yes!! Har längtat efter någon sån här tråd. Är oxå nyfiken på det här med explorer , kan man verkligen ha den när man badar ?! Och hur mycket kan den kosta ? Är sjukt sugen.. men den lär tåla lite oxå då jag jobbar som minröjare och ibland får röja i träskmark diken m.m.
nu är du ju bara oseriös jag kommer med en seriös fråge ställning och så kåmmer du och trolololar (xD) i min tråd sluta opp me det genast
 

Jimpa

Panerai
Ähh nu har du förutfattade meningar om mig. Du känner inte mig och bara för att jag har en ovanlig yrkeskarriär så hoppas jag du förstår vikten i att det finns såna som mig som håller våra barn och nära och kära minlösa i samhället. Du anar inte vad jag stöter på där ute. Men till topic. Ska man ha en klocka som klarar mer vatten? Gillar såna där som lyser i mörker. Kan man få det billigt eller är det extra dyrt ?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
405285_1280.jpg
 

mahnrub

Trollgubbe
Du skriver så illa att det knappt går att förstå.....nåt om Explorer?
har du fått kloak vatten i ögonen? jag skriver helt normalt ju jag gick yrkes för beredande och där hade vi en ganska bra svenska lärare han var lite knäpp ibland och sa att han brukade äta muskot nöt hahahaha
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
har du fått kloak vatten i ögonen? jag skriver helt normalt ju jag gick yrkes för beredande och där hade vi en ganska bra svenska lärare han var lite knäpp ibland och sa att han brukade äta muskot nöt hahahaha

Ok, fel av mig.......testa en . Ibland bara så blir det galant......
 

mahnrub

Trollgubbe
Ähh nu har du förutfattade meningar om mig. Du känner inte mig och bara för att jag har en ovanlig yrkeskarriär så hoppas jag du förstår vikten i att det finns såna som mig som håller våra barn och nära och kära minlösa i samhället. Du anar inte vad jag stöter på där ute. Men till topic. Ska man ha en klocka som klarar mer vatten? Gillar såna där som lyser i mörker. Kan man få det billigt eller är det extra dyrt ?
jag har ganska bra med pengar efter som jag arbetar i kloakaenra där ingen annan vill arbeta men jag kan göra det för fan
 

Jimpa

Panerai
Vad är det konstigaste du hittat på din arbetsplats? Någon rolig klocka som hittat dit nån gång ?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
En Explorer klarar dina behov! Och JA, för 30.000 bananas får du en Explorer i bra skick!

Men du är väl medveten om!

image.jpeg
 
Senast ändrad:

Hawk100

Rolex
@xigzo du har väl en sea dweller eller någon liknande rolex tål dom vatten eller kan man inte bada med dom jag jobbar nämligen i kloakerna och jag vill gärna kunna ta ett dopp i kloak vattnet med min nya locka
Do grabbön. Varför do vill ha Rålecks???
Do välja Rånex istället!!!
Bra skit om du ska vada i skit. Då slipper do ta skit från någon liten skit som tycka do vara en skit som ha dyrt skit runt hadläden......
Eller do välja Seiko. Åkså bra skit som funka bland skit!!!
 

mahnrub

Trollgubbe
Vad är det konstigaste du hittat på din arbetsplats? Någon rolig klocka som hittat dit nån gång ?
jag arbetar lite senare i kloakerna där allt redan har blivit bort filtrerar men en gång fick vi faktiskt en hink med friterat kyckling den var lite blöt men två minuter i mickron hjälpte faktiskt algerna gav lite smak

En Explorer klarar dina behov! Och JA, för 30 bananas får du en Explorer i bra skick!

Men du är väl medveten om!

image.jpeg

man kan ju inte köpa en locka för bananer det fattar vem som helst ju men om du menar 30k bananer ja då snackar vi tungt artelirie
 
Topp