• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex explorer

mahnrub

Trollgubbe
Do grabbön. Varför do vill ha Rålecks???
Do välja Rånex istället!!!
Bra skit om du ska vada i skit. Då slipper do ta skit från någon liten skit som tycka do vara en skit som ha dyrt skit runt hadläden......
Eller do välja Seiko. Åkså bra skit som funka bland skit!!!
tror du att du är rolig tror du att du är speciell för att du retar mig obvious troll 8/7 will ban agen
 

regnguden

Rolex
2-Faktor
För att besvara dina frågor istället för att smutskasta ditt språkbruk kan jag sammanfatta det hela väldigt enkelt. Ja, du kan dyka i kloaker med klockan och ja de finns tillgängliga för runt 30k, vet att 14270 har legat på K&S för 29 - 35ish :)
 

mahnrub

Trollgubbe
För att besvara dina frågor istället för att smutskasta ditt språkbruk kan jag sammanfatta det hela väldigt enkelt. Ja, du kan dyka i kloaker med klockan och ja de finns tillgängliga för runt 30k, vet att 14270:eek:r har legat på K&S för 29 - 35ish :)
tack den första persånen som faktiskt svarar på min fråga men jag vill understrika att jag inte lägger ÄN krona mer en 30k ish
 

regnguden

Rolex
2-Faktor
Jag tror detta är @yonsson själv som fått ett sanktionerat fyllenick att skoja sig med på helgkvällarna som belöning för att ha postat mest och bidragit med fina recensioner. :D
Känns onekligen så, med tanke på den lätt suspekta profilbilden och den komplett katastrofala stavningen som nästan verkar konstlad, för att inte tala om kloaksvamlandet... :D
 

mahnrub

Trollgubbe
Jag tror detta är @yonsson själv som fått ett sanktionerat fyllenick att skoja sig med på helgkvällarna som belöning för att ha postat mest och bidragit med fina recensioner. :D
Känns onekligen så, med tanke på den lätt suspekta profilbilden och den komplett katastrofala stavningen som nästan verkar konstlad, för att inte tala om kloaksvamlandet... :D
Nej.
 

Jimpa

Panerai
Screenshot_20160709-205633.png
denna kan du köpa av en polare till mig för 21k . Den fortar sig +10sec/dygn. är i riktigt fint skick . Ingenting utom klockan tyvärr. Länken räcker till handleder upp till 34cm. PM vid intresse då skickar jag nummer så får ni lösa det praktiska
 

mahnrub

Trollgubbe
Screenshot_20160709-205633.png
denna kan du köpa av en polare till mig för 21k . Den fortar sig +10sec/dygn. är i riktigt fint skick . Ingenting utom klockan tyvärr. Länken räcker till handleder upp till 34cm. PM vid intresse då skickar jag nummer så får ni lösa det praktiska
ser fake ut explorer loggan är fel placerad
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
jag arbetar lite senare i kloakerna där allt redan har blivit bort filtrerar men en gång fick vi faktiskt en hink med friterat kyckling den var lite blöt men två minuter i mickron hjälpte faktiskt algerna gav lite smak



man kan ju inte köpa en locka för bananer det fattar vem som helst ju men om du menar 30k bananer ja då snackar vi tungt artelirie

Då ber jag om ursäkt ifall jag var otydlig, men för 30k får du en schysst Explorer, men med tanke på ditt ordförråd och ordval så trodde jag att du skulle förstå mig, men där sket jag i galen tunna! Men med tanke på hur du skriver och stavar, så är det säkert många med mig som undrar ifall du är seriös i din fråga!

Hur som haver så önskar jag dig lycka till med jakten...
 

Jimpa

Panerai
Du kan ha rätt. Polaren är egentligen en bekant till en kvinna jag träffade på krogen förra veckan, sjuk historia han bodde i hennes trädgård och när jag skulle sticka innan hon vaknade morgonen där på. Så smög jag ut bakvägen och då möttes våra blickar hans och mina, chock från oss båda då båda av oss trodde vi var dom enda som var uppe. Han började ge mig gåvor , en vattenslang, ett duschmunstycke och en ridpiska. Sen såg han min klocka och ville byta mot en burk ravioli. Men jag bad att få återkomma och bytte nummer med honom innan jag tog med mig vattenslang m.n och begav mig hemåt och han in i busken igen. Sen har han ringt oavbrutet och velat sälja klockor . Funderar på byta nummer men vad ska ja säga till frun som kan motivera nummerbyte utan att väcka misstankar. Sorry för ot. Men ja den e nog fake .
 
Topp