Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rolex fråga

Diskussion i 'Diskussion' startad av Spindel, 9 december 2014.

1. Spindel
    Trådstartare

Spindel Biskop

Finns det några rolex i guld och pulverlackat svart?

Anledningen är att jag har ett vagt minne från ca 2003 att jag såg en i ett skyltfönster i en butik i Peking (och nu snackar vi inte piratmarknaderna utan en av butikerna på den fina gatan där märkesaffärerna ligger). Jag kan dock inte påstå att jag sett någon sådan Rolex sedan dess. Har för mig att det var typ DD eller DJ.

Min fråga är om jag minns jag i syne eller finns/fanns det någon sådan modell?

Jag vet att Time and Gems släppte en specialutgåva av daytona och submariner 2010 med just denna kombo men detta är som sagt en bra bit före detta.

EDIT:// bild på time and gem klockorna jag hänvisade till image.jpg

2. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Det tror jag knappast! Låter som något fulmodd

yonsson och Falcone gillar detta.
  3. Brogren

Brogren Friends of KS

Bamford PVD:ar ofta Rolex svarta. Måste varit en av deras klockor du sett.

yonsson gillar detta.
  4. Falcone

Falcone Stadsbo

vikgul gillar detta.
  5. Beastie

Beastie Mr Cowbell

6. Spindel
    Trådstartare

Spindel Biskop

Nu var jag ju inte ute efter en diskussion om Time and Gems ;) använde bara dem som exempel på utseendet för det jag menade eftersom det var det enda som var likt det jag frågade om i de 200 första google träffarna :p

7. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Man får göra som Bomier , lösa det "själv".

Bomier gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield