Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Rolex GMT 1675 pepsi från 1977

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Vintage92, 25 juni 2013.

1. Vintage92
    Trådstartare

Vintage92 Friends of KS

Rolex GMT Master 1675

Märke: Rolex
    Modell: GMT Master 1675
    Serienr: 508XXXX
    Årgång: 1977
    Länk: 78360 med 580 endlinks
    Box & papper: Nej, men äkthetsintyg medföljer
    Servicehistorik: Okänd, men håller tiden riktigt bra!

Bra att veta:
    Klockan är i fint skick, kan finnas någon liten ding och har säkert blivit polerad någon gång i sitt liv. Medföljer ett extra inlägg till vridringen som är blekt/slitet. Det finns något dammkorn innanför glaset som kan störa den petnoga, jag själv har aldrig störts av det. Dammkornet fanns redan där när jag köpte klockan så det är inget som har tillkommit på senare tid. En urmakare bör ta MAX 1000kr för att få bort det och därför drar jag av 1000kr på priset mot för vad jag hade tänkt mig. Länken har 9st länkbitar, om den mot förmodan skulle vara för kort så finns det att köpa lösa länkbitar hos t.ex Gripenbro.Se för 500kr st.

Pris: 34 000 kr inkl. frakt
    Referenser finns här - http://klocksnack.se/threads/vintage92.10272/

Uppskattar om frågor samt onödigt kladd tas via PM istället för att smutsa ner i annonsen.

Med den slitna ringen

Compiss, Reize, Fabian och 7 andra gillar detta.
  2. Micke B

Micke B Sweet cheeks

Why????

3. Vintage92
    Trådstartare

Vintage92 Friends of KS

Bra fråga! Älskar verkligen klockan och kommer säkert ångra mig. Men det finns annat jag vill testa och livet måste gå vidare..
    Men som sagt det är hittills bara en intressekoll, så jag ska verkligen sova på saken innan jag säger adjö. :/

4. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Jag förstår , en Snowflake hägrar ;)

5. Archie

Archie Borgare

Från:
    Stockholm
    intresse finns. om jag får det nya jobbet tänkte jag fira med en sån =) Dock 2 veckor kvar innan jag vet beskedet =/

6. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
    Tyst..

Spencer och ZQT gillar detta.
  7. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    Jävligt fin och lycka till med försäljningen! Men för Guds skull, skippa postens gröna som du tog emot klockan i. Svettas bara av tanken...

maxmol, Icaras, Vintage92 och 2 andra gillar detta.
  8. QueeQeg

QueeQeg Torpare

Måste bara fråga, vad är den fjärde visaren för något? Har det med dykringen att göra?

=EDIT=

NVm kom på att det är väl säkert för en annan tidzon

9. Synd att den inte var från 76´

DrSbaitso och jakob.dala gillar detta.
  10. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    byten?

11. wundlander

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Kan du inte slänga upp en bild på det där blekta inlägget också?

12. PierreS

PierreS Stadsbo

Du har PM

13. Vintage92
    Trådstartare

Vintage92 Friends of KS

Det var större intresse än väntat!

Så jag sätter den här annonsen på ''Tillbakadragen'' då jag har några som vill köpa den men jag har fortfarande inte bestämma mig om jag ska sälja eller inte.

Anledningen till att jag vill sälja är för att jag vill testa en Rolex 1680 eller 5513, men funderar på om jag istället ska bara köpa mig ett svart fint insert till denna 1675. Så man kan byta mellan svart eller pepsi och oyster eller jubilee.

Tack för visat intresse!!

14. Vintage92
    Trådstartare

Vintage92 Friends of KS

Jag bumpar nu denna annons med nya bilder och mer information. Efter att ha velat som en kärring, som vaniljglass sa till mig så har jag nu bestämt mig. Det blir försäljning!

Uppskattar om frågor samt onödigt kladd tas via PM istället för att smutsa ner i annonsen.

maxmol och Wii gillar detta.
  15. Vintage92
    Trådstartare

Vintage92 Friends of KS

Såld! Tack till köpare samt Klocksnack för annonsplatsen. :)

Nrobedal och maxmol gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps