• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT 1675 pepsi från 1977

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Rolex GMT Master 1675

Märke: Rolex
Modell: GMT Master 1675
Serienr: 508XXXX
Årgång: 1977
Länk: 78360 med 580 endlinks
Box & papper: Nej, men äkthetsintyg medföljer
Servicehistorik: Okänd, men håller tiden riktigt bra!

Bra att veta:
Klockan är i fint skick, kan finnas någon liten ding och har säkert blivit polerad någon gång i sitt liv. Medföljer ett extra inlägg till vridringen som är blekt/slitet. Det finns något dammkorn innanför glaset som kan störa den petnoga, jag själv har aldrig störts av det. Dammkornet fanns redan där när jag köpte klockan så det är inget som har tillkommit på senare tid. En urmakare bör ta MAX 1000kr för att få bort det och därför drar jag av 1000kr på priset mot för vad jag hade tänkt mig. Länken har 9st länkbitar, om den mot förmodan skulle vara för kort så finns det att köpa lösa länkbitar hos t.ex Gripenbro.Se för 500kr st.

Pris: 34 000 kr inkl. frakt
Referenser finns här - https://klocksnack.se/threads/vintage92.10272/

Uppskattar om frågor samt onödigt kladd tas via PM istället för att smutsa ner i annonsen.

s6FRmrz.jpg


SzUrEK5.jpg

SqqFpt5.jpg


Med den slitna ringen
jI5s2ZG.jpg
 

Archie

Cartier
intresse finns. om jag får det nya jobbet tänkte jag fira med en sån =) Dock 2 veckor kvar innan jag vet beskedet =/
 

QueeQeg

Breitling
Måste bara fråga, vad är den fjärde visaren för något? Har det med dykringen att göra?

=EDIT=

NVm kom på att det är väl säkert för en annan tidzon
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Det var större intresse än väntat!

Så jag sätter den här annonsen på ''Tillbakadragen'' då jag har några som vill köpa den men jag har fortfarande inte bestämma mig om jag ska sälja eller inte.

Anledningen till att jag vill sälja är för att jag vill testa en Rolex 1680 eller 5513, men funderar på om jag istället ska bara köpa mig ett svart fint insert till denna 1675. Så man kan byta mellan svart eller pepsi och oyster eller jubilee.


Tack för visat intresse!!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Jag bumpar nu denna annons med nya bilder och mer information. Efter att ha velat som en kärring, som vaniljglass sa till mig så har jag nu bestämt mig. Det blir försäljning!

Uppskattar om frågor samt onödigt kladd tas via PM istället för att smutsa ner i annonsen.
 
Topp