• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex Gmt Master II 116710

DonC

Breitling
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Hej klocksnackare!
Har en 116710 LN som jag hade tänkt släppa vidare efter en tid då jag är sugen på något nytt!
Klockan kommer med Box (Inner och ytterbox) Cert och Manualer så i princip full set!
Den är från 2013 och i mycket fint skick, små swirls som de såklart blir men skulle säga 9/10!
Min Prisidé är 60 tusen svenska riksdaler men kan diskuteras vid en smidig och enkel affär!
Bor i Malmö för F2f vilket jag föredrar, kan skicka klockan mot förskottsbetalning!
Retur enligt Ök
Ha de bäst i klockdjunglen!
Fler bilder kan fås på begäran,
 
Senast ändrad:
Topp