• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT Master II 116710LN

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Hej!
Har vemodigt bestämt mig att denna underbara klockan får lämna för en annan.. Förbehåller mig dock rätten att dra tillbaka annonsen.

Klockan är uttagen 6/10 2011 hos Carlssons UR. Givetvis fullset med cert och alla tillbehör som fanns med vid nyköp. Även ett värderingsintyg som utfördes hos Rob Engström medföljer.

Klockan har burits av mig kontinuerligt (nästan) i två år, vilket innebär att länken fått en hel del hairlines på de polerade mittlänkarna, dock inga kännbara repor. (Den stora "repan" på viklåset. Se bild nr 3 känns knappt med nageln)
På boetten finns EN liten ding som känns med nageln. Försökte ta med den på bild men är svår att se. Syns bäst på bild nr 2 och 5. Annars har boetten skarpa kanter som när den var ny. Klockan har aldrig blivit polerade och den har varit inne hos Rob några gånger för rengöring med mera. Sparade självklart alla kvitto.

Jag har varit noga med att tvätta länken med milt tvål och vatten. Minst 1 gång / vecka. Länken är i fint skick med noll stretch. Se bild.

Föredrar affär f2f i Stockholm, och då utan returrätt. Kan även skicka klockan med värdefrakt och med full returrätt enligt överenskommelse.

Har goda referenser här på forumet.

Pris: 49.000:-

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Tack för annonsplats!

Mvh Magnus Larsson
 
Topp