• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT Master II 116710LN

Portofino

Panerai
Stora planer på att "börja om" i samlingen och tänkte därför låta ett par ur gå vidare till nya glada ägare. Däribland denna GMT.
Köpt på Nymans Ur i Stockholm Juni 2014. Kommer på full länk, box och cert. Går inom cosc.

Klockan har använts som vardagsklocka i rotation med andra ur men självklart finns bruksspår. Endast ytliga dock som lätt poleras bort. Inget man känner med nageln till exempel. Har försökt fånga de mest synliga på bild. Insidan av bandhornen har små ytliga repor efter vad jag antar är bandbyten (jag är andra ägaren).

rolex4.jpg

rolex5.jpg

rolex1.jpg

rolex2.jpg

rolex3.jpg


Jag och klockan finns i Stockholm. Gör helst upp F2F, men kan även skickas mot förskottsbetalning med postens värde. Ingen retur vid F2F. Om den skickats, och ej anses motsvara beskrivning ska detta meddelas inom 24 h efter att klockan mottagits och tas då i retur. Klockan ska då skickas på samma sätt som den mottogs på köparens bekostnad.

Pris: 60 000:-
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/portofino.32378/
 
Senast ändrad:
Topp