• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT master II 16710 Fullset

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
b_hammock , en nära och kär vän till mig som säljer. Han har dock för få inlägg än så länge för att posta på K&S så jag stöttar honom lite då han lovat att skärpa till sig :)
Maila honom på b (underscore) hammock (a) hotmail (punkt) se eller skicka PM.

Ladies and tjänstemän,
En finfin 16710 Coke från 2000 med boxar och cert till salu eller byte. Service och trycktest gjord mars -2012 på Nymans, kvitto finns!
Inga skador att tala om förutom små hairlines, boett superfin!
En fade:at pepsiring följer med på köpet.
Pris: 38.000:- alt. byten. Är väldigt sugen på en IWC 3717-01 som delbetalning, men alla förslag tas i beaktning i synnerhet Rollar
Jag och klockan finns i Sthlm. Referenser har jag också om det skulle behövas.
/Sebbe

bujuzesa.jpg


9arumudu.jpg


ajuhyga6.jpg


yhareva6.jpg


yvetyhyq.jpg


azebebe8.jpg
 

b_hammock

Omega
Bump. Mailadress till mig har visst blivit fel, det ska vara .se på slutet och inte .com. Det går också bra att skicka pm direkt till mig :)
 
Topp