• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 16753, Julpris och uppdaterad/ny text.

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Det är bara jul en gång om året och jag är nog faktiskt sugen på annat! Hyvlar av priset högtiden till ära.
Rolex GMT master 16753, Rootbeer. Klockan är från 1986. Inga tillbehör.

-Sitter som synes en mycket fin nippletavla i klockan. Jag har även en extra tavla vid sidan av med vanlig gulguldsindex för dig att köpa till om så önskas (se små bilder längst ner). Har två inserts till bezeln. Båda ingår om du är snäll och smidig.

-Ok case och bezel. Lite vintagemärken på caset, inget jag störs utav. Tunn gravyr på backlocket som enkelt går att få bort om så önskas.

-Okänd servicehistorik, men den håller tiden väl. Testad i en timegrapher i september, och hade då en amplitud på 270, och klockan går +3 sek/dygn. Dvs mycket godkänt. När jag bytte tavla på Rob nämnde de att klockan är vattentålig till 50m.

-Tajt länk, troligen (och sägs vara) proffsrenoverad. Ser inga spår utav det dock.
Allt som allt en väldigt nice klocka som funkar på både läder och länk, olika tavlor och inserts.

God jul!
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg



Retur enligt ö.k.
F2F sthlm och jkpg, kan skickas med postens värde vid förskottsbet. Swish oavsett.
Pris: 48000:- (Tidigare 56000:- vilket är det belopp jag lagt ner på klockan. Kvitton/swishkvitton finns på allt.)

Byten: Rolex, Omega mark II, Tudor,
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    112.7 KB · Visningar: 779
  • image.jpeg
    image.jpeg
    146.9 KB · Visningar: 786
Senast ändrad:
Topp