• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Qwerty

Cartier
Om du bortser frÄn att den eventuellt behöver sig en service, sÄ skulle jag sÀga att skicket Àr bra, boetten hÄller formen, kan vara polerad lÀtt, lÀnken har dÀremot fÄtt sig en borstning. Kul att det Àr ett fullset, priset Àr i min mening lite saftigt för en 16710, men det Àr nog vad man fÄr ge för dessa som Àr fullset idag. Tycker du skall pruta nÄgra tusenlappar.


Har fÄtt ner den till 6500 euro inklusive frakt.
FÄr se hur jag gör..
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
DÄ kÀnns det som en bra deal, pÄ sikt sÄ kommer dom ju att stiga Ànnu mer, sÄ dom pengarna fÄr du lÀtt tillbaka!
 

Jens E

Omega
Har sett nÄgra GMT med custum tavla (diamanter monterade) och custom boett (diamanater Àven dÀr).
Vad anser ni om detta? Hur pÄverkar det andrahandsvÀrdet?
 

Wboy

Panerai
Det hÀr med insert...
Är det nĂ„gon som kan skilja pĂ„ original och serviceinsert till 16710? Tycker mina har likadant typsnitt.
image.jpeg

Även om det inte finns serviceringar finns det vĂ€l after market-ringar?
 
Äntligen Ă€r man med i GMT klubben!

KĂ€ndes som ett perfekt komplement till de andra kompisarna (17000, 1680, 1803, 1603)
IMG_20170404_203143.jpg

Grattis till en av de bÀsta och definitivt mÄngsidigaste modellen av sportRolex.

Kunde inte instÀmma mer med Jabla, den mest tidlösa och snyggaste Rolex-klockan de tagit fram. Att Àven ha möjligheten till utbyte av ring Àr ett STORT plus!
 
Topp