• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Haha...som jag skrev, sÄ Àr det aldrig fel att bÀra en GMT oavsett Älder, det Àr bara lite mer rÀtt att bÀra en med matt tavla, mÄlade index och plexi :D;)! Fast visst kommer den vara mumma om 30Är nÀr Àven den fÄtt patina etc :p.
DÄ Àr kag vÀl rÀtt pÄ nu dÄ @Affe? Matt MK2 tavla, plexi :)
IMG_3467.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack Affe, jo den Àr rÀtt fin, lÀr vara helt opolerad, men sÄdant har jag svÄrt att avgöra. Men kan vara dÄ, boetten ser orörd ut vad jag se :)

Va roligt...att du fick jackpott, visst Àr det lite speciellt om man har ett orört exemplar! Tror att min ocksÄ Àr det, har dock ingen aning vad det sitter för tavla i min, men den Àr ifrÄn 1982 ca. Vad har du för ÄrgÄng pÄ din?!

Stort GRATTIS sÄ klart, har missat din Paketöppning ;):cigar:!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Va roligt...att du fick jackpott, visst Àr det lite speciellt om man har ett orört exemplar! Tror att min ocksÄ Àr det, har dock ingen aning vad det sitter för tavla i min, men den Àr ifrÄn 1982 ca. Vad har du för ÄrgÄng pÄ din?!

Stort GRATTIS sÄ klart, har missat din Paketöppning ;):cigar:!
Det Àr ocksÄ en 82:a! :)
NÀ, blev ingen paketöppning tyvÀrr, lite lat nÀr det gÀller sÄna ;)
 

Kugghjul

Panerai
NÄgon som köpt Jet Black / Forest Green (= svart grönt) Rubber B VulChromatic till sin Ceramic GMT? Speciellt guldversionerna 116713LN och 116718LN (grön och svart urtavla), Jag skulle verligen uppskatta "real life" bilder pÄ denna kombination, samt Àven andra snygga gummiarmband pÄ GMT.
GÄRNA BILDER I lite PROFIL, inte rakt pĂ„ som nedan!
GMT%20II%20CERAMIC%20TWO%20TONE%20VCFG%20_0.jpg

GMT%20II%20CERAMIC%20GOLD%20VCFG_0.jpg

http://rubberb.com/en/rolex-watch-b...master-ii-ceramic-classic-series-vulchromatic
 
Senast Àndrad:
Topp