• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
Funderar pÄ om det börjar bli flippar dax för den hÀr. Haft den i ca ett Är nu ..
IMG_0151.JPG
Nej.
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
FörstÄr dig;). Köpte 2 nya pepsi-insert. Ett monterades pÄ klockan, ett lades pÄ lagring, och det tredje, originalet, tejpades fast i husets fönster vÀnt utÄt för maximal solblekning:D NÀr den Àr solmogen och klar om nÄgot Är ska den Ätermonteras:cool:
IMG_1424.JPG

LÄdan med pepsi-insertet vÀnt utÄt:D
Underbart!

Bild pÄ insertet nu vill vi se! Och sÄklart en nÀr bleknkngen Àr klar om nÄgra Är! :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Haft 2 st Gmt's sjÀlv o Ängrar Àn idag att jag slÀppte 1675'an:(
NÄja först ut var en opolerad 16700 frÄn -88 med 3175 kalibern, OysterlÀnk som gjorde sej rÀtt dÄ den fick rn lite sportigare look. Pepsi insert som var sÄ dÀr snyggt rosa/lika blekt det bara kan bli o en lÀtt krackulerad spiderweb tavla som syntes i vissa vinklar:)
IMG_2306.JPG

IMG_2365.JPG

NÀsta Gmt var en 1675 frÄn -72 med 1575 kalibern, helt original men lÄngt ifrÄn perfekt skick o opolerad men jösses vilken karisma!!! Patina Ät det grönaktiga hÄllet vilket fick tavlan att se giltad ut i vissa ljus. Rullad Jubilee (som renoverats) med clasp mÀrkt -72 samt korrekta ÀndlÀnkar fick den inte bara att se sÄdÀr sexigt lÀcker ut utan den satt Àven som ett smÀck..
Insert som skiftade fÀrg beroende pÄ ljus, koppar/denim ibland, orange-rosa/navy ibland med en metallic-look..
IMG_2494.JPG

IMG_2835.JPG

Dock tycker jag att fejdade pepsi dinkor gör sej bÀst pÄ vÄren o sommaren dÄ inserten verkligen kommer till sin rÀtta..
För visst 17 Àr Gmt=Pepsi!!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Haft 2 st Gmt's sjÀlv o Ängrar Àn idag att jag slÀppte 1675'an:(
NÄja först ut var en opolerad 16700 frÄn -88 med 3175 kalibern, OysterlÀnk som gjorde sej rÀtt dÄ den fick rn lite sportigare look. Pepsi insert som var sÄ dÀr snyggt rosa/lika blekt det bara kan bli o en lÀtt krackulerad spiderweb tavla som syntes i vissa vinklar:)
IMG_2306.JPG

IMG_2365.JPG

NÀsta Gmt var en 1675 frÄn -72 med 1575 kalibern, helt original men lÄngt ifrÄn perfekt skick o opolerad men jösses vilken karisma!!! Patina Ät det grönaktiga hÄllet vilket fick tavlan att se giltad ut i vissa ljus. Rullad Jubilee (som renoverats) med clasp mÀrkt -72 samt korrekta ÀndlÀnkar fick den inte bara att se sÄdÀr sexigt lÀcker ut utan den satt Àven som ett smÀck..
Insert som skiftade fÀrg beroende pÄ ljus, koppar/denim ibland, orange-rosa/navy ibland med en metallic-look..
IMG_2494.JPG

IMG_2835.JPG

Dock tycker jag att fejdade pepsi dinkor gör sej bÀst pÄ vÄren o sommaren dÄ inserten verkligen kommer till sin rÀtta..
För visst 17 Àr Gmt=Pepsi!!
Mkt bra! Rolig patina pÄ 1675an
 

DrKlocka

Audemars
GMT Àr utan tvekan min favoritrolex. En riktigt skön klocka som kan varieras oÀndligt med olika lÀnkar och inserts och blir inte lika trÄkig som jag upplever en sub t.ex. mycket mÄngsidig klocka med andra ord.
HÀr Àr en bild pÄ mina, en 16710 frÄn 2001 och en 1675/3 frÄn 1970.
IMG_20170204_134858452_BURST000_COVER~2.jpg
 

Ninen79

Audemars
Haft 2 st Gmt's sjÀlv o Ängrar Àn idag att jag slÀppte 1675'an:(
NÄja först ut var en opolerad 16700 frÄn -88 med 3175 kalibern, OysterlÀnk som gjorde sej rÀtt dÄ den fick rn lite sportigare look. Pepsi insert som var sÄ dÀr snyggt rosa/lika blekt det bara kan bli o en lÀtt krackulerad spiderweb tavla som syntes i vissa vinklar:)
IMG_2306.JPG

IMG_2365.JPG

NÀsta Gmt var en 1675 frÄn -72 med 1575 kalibern, helt original men lÄngt ifrÄn perfekt skick o opolerad men jösses vilken karisma!!! Patina Ät det grönaktiga hÄllet vilket fick tavlan att se giltad ut i vissa ljus. Rullad Jubilee (som renoverats) med clasp mÀrkt -72 samt korrekta ÀndlÀnkar fick den inte bara att se sÄdÀr sexigt lÀcker ut utan den satt Àven som ett smÀck..
Insert som skiftade fÀrg beroende pÄ ljus, koppar/denim ibland, orange-rosa/navy ibland med en metallic-look..
IMG_2494.JPG

IMG_2835.JPG

Dock tycker jag att fejdade pepsi dinkor gör sej bÀst pÄ vÄren o sommaren dÄ inserten verkligen kommer till sin rÀtta..
För visst 17 Àr Gmt=Pepsi!!
Är du sĂ€ker pĂ„ att din gamla 16700 var opolerad?
 

Ninen79

Audemars
GMT Àr utan tvekan min favoritrolex. En riktigt skön klocka som kan varieras oÀndligt med olika lÀnkar och inserts och blir inte lika trÄkig som jag upplever en sub t.ex. mycket mÄngsidig klocka med andra ord.
HÀr Àr en bild pÄ mina, en 16710 frÄn 2001 och en 1675/3 frÄn 1970.
IMG_20170204_134858452_BURST000_COVER~2.jpg
Ser ut som min gamla 16710 :)
 
Topp