• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Ninen79

Audemars
Only 4 U @Ninen79 !
SlÀnger upp lite bilder frÄn @Donkii som jag bytte till mej den mot min Plopp:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Bra skit helt enkelt..
Riktigt bra tagnad bilder :) Tack!
 

vaniljglass

Nisse pÄ lagret
2-Faktor
Hoppas det :) R serien ca -88 första produktionsÄr för 16700 , verkar vara original lÀtt spiderweb tavla och visare med krÀm, tight lÀnk frÄn ca -88 enligt clasp code troligtvist ocksÄ original som satt pÄ frÄn början.
Det Àr dock inget jÀtteproblem att fÄ tag i en liknande boett, men det Àr klart att den ska vara vÀrd mer Àn alla medelmÄttiga ex. :)
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Skulle förvÄna mig om min gamla 16700 Àr polerad... @Ninen79 @Janne2000
16700-6.jpg
16700-5.jpg
16700-8.jpg
16700-9.jpg
Inte för att min Äsikt vÀger tungt, men jag anser att den Àr original. Visst finns det fall dÀr de polerat upp glansen pÄ boettsidor utan att röra borstning och inte tagit nÄgot material alls Dvs. Inte syns pÄ lughÄlen. Men det rÀknas inte pÄ samma sÀtt.

Love it!
 

Gripen

Omega
Tjabba! Vilken hÀrlig trÄd!
Jag ska snart Äka till Mexico, typ nÀra Cancun, och sÄ har jag fÄtt dille pÄ Rolex GMT! SÄ klart! Varför ska man göra det enkelt för sig. :banghead:

DÄ Àr min frÄga eller mina frÄgor:
VÄgar man köpa en Rolex i Mexico?
Har de olika priser i Cancun eller annanstans?
Tror ni priserna skiljer sig frÄn Sverige?
Har det nÄgon betydelse för andrahandsvÀrdet?
( @TiE vad tycker du, du brukar ha nÄtt bra att komma med ;)? )
Vad har ni för Äsikter???

Tacksam för alla Äsikter dÄ jag just nu kÀnner mig som dessa :bookworm: :borg: :rolleyes: :nailbiting: :chicken: :woot: :snaphappy: :wideyed: :bag: :cool:
 
D

Deleted member 4412

Guest
Hur dÄ? Hur sÄg den ut som gilt?

Snygg klocka hur som - och perfekt modell och referens.
I vissa ljuslÀgen, typ vid skymningen. AlltsÄ inte texten utan index som fick en giltad look. Grön/gult kan ju fÄ en brons/guldaktig fÀrg..
Det Àr ju lÀtt den mest sprezzatura aktiga dinka jag haft:)
 
Topp