• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex jubileelänk 62510H inkl. 555-ändlänkar

AndersE

Cartier
2-Faktor
Har en Rolex 62510H jubileelänk till salu. 555-ändlänkar ingår. Såvitt jag kan utröna daterar den från 1982 (clasp code G3).

Skicket tycker jag överlag är riktigt bra. En del mindre bruksmärken förstås och kronan på spännet har helt uppenbart polerats en del. Ändlänkarna är något tillböjda på undersidan (för att få bra passning mot bandhornen, antar jag), men jag skulle tro att det går att böja tillbaka dem utan problem. Gällande stretch har jag svårt att bedöma detta, men har försökt illustrera på en av bilderna.

Jag tar gärna fler bilder, om önskemål finns.

Pris: 3 500 kr inkl. rekfrakt inom landet.

Retur: Ja, oavsett orsak inom 24 timmar från mottagandet. Köparen betalar isf för frakten.

Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/anderse.38307/

FullSizeRender (4).jpg
FullSizeRender (5).jpg
FullSizeRender (6).jpg
FullSizeRender (7).jpg
 
Senast ändrad:
Topp