• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex, klockan jag aldrig skulle ens ta på mig...

Rookien

Panerai
Stort tack!
Är efter två dagar väldigt nöjd, framförallt storleken är helt perfekt!!!!
Nu börjar man redan fundera på vad man vill ha nästa gång, sjuktligt beteende.
 

tobmagn

Breitling
Grattis, och tack för att du bevisade att jag gjorde rätt! Jag gick i precis samma tankar innan mitt senaste klockköp, jag var övertygad om att Rolex inte var någonting för mig och att Omega AT var klockan jag skulle ha. Några månader senare satt jag dock med en exp1 runt handleden och jag har inte ångrat mig en sekund. Kan nästan garantera att det hade slutat som för dig om jag köpt AT istället.

Å andra sidan har du nu två kanonfina klockor, så frågan är vem som gjorde rätt?
 

Rookien

Panerai
Grattis, och tack för att du bevisade att jag gjorde rätt! Jag gick i precis samma tankar innan mitt senaste klockköp, jag var övertygad om att Rolex inte var någonting för mig och att Omega AT var klockan jag skulle ha. Några månader senare satt jag dock med en exp1 runt handleden och jag har inte ångrat mig en sekund. Kan nästan garantera att det hade slutat som för dig om jag köpt AT istället.

Å andra sidan har du nu två kanonfina klockor, så frågan är vem som gjorde rätt?

Jag gillar bägge och tycker trots deras likhet, att de är rätt olika.
Tror du kommer gå samma väg fast tvärtom:)
 
Har själv gått i samma tankar. Äger idag två rollar i utförande som jag för ett par år sedan inte kunde förstå att folk kunde betala för. En gubbig 1601 med räfflad glasring och jubilee och en riktigt ful 16570, tji fick jag! Är trots det galet nöjd med klockorna och älskar dem idag!

Grattis till klockan och kombon!
 
Topp