• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Kreta/Paris

andheg

Rolex
2-Faktor
Jag och min far ska checka in på SPA på Kreta en vecka i maj....mitt mål är att köpa två beggade rollar och vad jag har förstått så är momsen lägre i grekland samtidigt som euron ligger som den brukar så det kanske kan vara läge att slå till där...men jag skulle behöva tips på butiker som säljer beggade klockor i Rethymnon eller Chania. Om någon har några dåliga erfarenheter så är dessa intressanta också:)

//andheg
 

Pleximannen

Cartier
Re: Rolex Kreta

Jag har inga tips på butiker men jag har ett generellt tips: om du inte har stenkoll på beg. Rolex, se till att du postar
tydliga bilder och priser på något forum, exempelvis här, innan du slår till. Annars finns en överhängande risk
att du gör en dålig affär.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Rolex Kreta

Beggat vet jag inte men det finns ett par butiker centralt i rethymnon, nästan nere vid hamnen.

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Re: Rolex Kreta

Har väl lite koll (har ägt några) men inte stenkoll:) Tackar och kommer posta bilder.
Fortsätt gärna om ni vet något butik....hade kännts mer tryggt!

//andheg
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Re: Rolex Kreta/Paris?

Ringde till den enda aktoriserade återförsäljaren på Kreta och han sa att det inte fanns några som sålde vintage/beggat.
Ska även till Paris i början av mig....kan man göra några bra affärer där?

//andheg
 

paradis

Audemars
Om du går in på Chrono24,så letar du fram först Grekland säljare,sen ser du om någon bor på Kreta........!!!! Eller kanske titta på Ebay Grekland direkt....!!!!
 
Topp