• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex LV (Hulk) eller GMT BLNR (gatorade)

Vilken?


  • Totala väljare
    50
  • Enkät stängd .

Niklas A

Omega
Hej alla KSare

Funderar på att gå in till en AD imån och införskaffa någon de nämnda, men har lite svårt att bestämma mig :)
Var helt inne på LVn men GMTn var ju inte dum nu när man såg den IRL...
Kan ni ge mig lite hjälp?
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Hej alla KSare

Funderar på att gå in till en AD imån och införskaffa någon de nämnda, men har lite svårt att bestämma mig :)
Var helt inne på LVn men GMTn var ju inte dum nu när man såg den IRL...
Kan ni ge mig lite hjälp?


Gatoraden är jävulskt läcker men väldigt blingig jämfört med suben. Detta främst pga polerade mittlänkar.
 

jabla

Sarlacc
Efter att ha sett båda IRL så måste jag säga att Hulken växer, svår att göra rättvisa på bild.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Som att välja mellan pest och kolera, men om nu någon riktade en pistol mot mitt huvud. Så skulle jag välja GMTn då Hulken ser ut som en leksak.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Såg en Hulken idag på en tjej - såg jäkligt bra ut. Nya GMT'n har jag ej sett live än, så knepigt val... Men va fan, klämmer till med subben!
 

Ninen79

Audemars
Hulken! Här är min gamla LVc som jag saknar ibland...
minLV2_zps9b66c050.jpg
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Beror på vad som finns i din klocklåda redan... är där brist på färg och du redan har en vardagsbruksare så kan ju en LV vara rolig
 

Ninen79

Audemars
Får jag fråga varför du sålde och köpte en svart? (Har för mig att jag läste det här på KS)
Hade en svart tills jag såg den gröna och som jag tyckte var mycket snyggare, men som vanligt så flippades även den efter ca 2 veckor precis som alla andra klockor jag haft.
Har haft 3 st svarta sub c i olika omgångar och sålde en senast idag men skulle jag som sagt göra om valet igen så skulle jag ta Hulken alla dagar i veckan.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Hade en svart tills jag såg den gröna och som jag tyckte var mycket snyggare, men som vanligt så flippades även den efter ca 2 veckor precis som alla andra klockor jag haft.
Har haft 3 st svarta sub c i olika omgångar och sålde en senast idag men skulle jag som sagt göra om valet igen så skulle jag ta Hulken alla dagar i veckan.

alla dagar i veckan i två veckor :D
 
Topp