• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex LV (Hulk) eller GMT BLNR (gatorade)

Vilken?


  • Totala väljare
    50
  • Enkät stängd .

JayJay

Rolex
Jag röstade på GMTn för att det är den jag själv skulle valt. Trots polerad mittbit på länken. Men för att kunna ge dig ett adekvat råd så är ju frågan hur den ska användas? Finns det möjligen andra klockor den ska roteras med osv.
 

Niklas A

Omega
Jag röstade på GMTn för att det är den jag själv skulle valt. Trots polerad mittbit på länken. Men för att kunna ge dig ett adekvat råd så är ju frågan hur den ska användas? Finns det möjligen andra klockor den ska roteras med osv.

Skrev lite högre upp vad jag har för andra klockor, och av någon underlig anledning skrev jag Seamaster. Det ska ju stå SPEEDMASTER och Seiko 007 som beater :D
 

smulster

Cartier
2-Faktor
Jag har själv den nya GMTn och är löjligt nöjd. Kanske är det fortfarande nyhetens behag som får mig att känna så. Eller så är det helt enkelt den blåa färgen som är så mycket snyggare än på bild. Oavsett varför så är det klart att du också ska unna dig en gatorade :)
 
Topp