• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Milgauss 116400 GV

danne10

Panerai
2-Faktor
Hej,

jag säljer min Rolex Milgauss ref 116400 GV, dvs modellen med grönt glas. Den såldes ny 20101130 och köptes av mig här på forumet. Klockan är i fint skick, spår av användning finns men inget som går att polera bort om man så vill, mycket går nog bort med tex en Cape Cod trasa, den är inte polerad av mig. Klockan kommer med tunn ytterkartong (märkt Samoa), tjockare innerkartong och den sedvanliga gröna boxen utöver detta så finns hangtag, liten putsduk, manual, korthållare med cert samt kvitto från "Relojeria Alemania-Puert Palma De Mall".

Klockan finns i Stockholms norra förorter, jag kan skicka den om så önskas eller ses över en fika i Stockholm.

Jag är egentligen mest intresserad av ren försäljning, men jag är svag för Panerai, skulle även kunna tänka mig en billigare Rolex dock är oysterlänk ett krav, så har du något, dra iväg ett mail, kan ju inte bli mer än ett nej :)

Maila eller PMa ev frågor så slipper vi en kladdig annons.

pris: 38.000 sek, jag har ett par referenser från forumet så fråga gärna

tack för titten

// Danne

0le72E2.jpg


uj1rC2O.jpg


CEl8bKS.jpg


zzhtUqR.jpg


4wYtvBU.jpg


BY0pDOr.jpg


nDCsZKE.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Denna kändis minglade vilt i Vinjas (eller vad rackarns vinkällaren nu heter) källare nån gång i mars månad så den är välkänd bland de som räknas. Säljaren är dessutom en bona fide good guy. Kom och fynda nu era slackers!!
 
Topp