• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Milgauss 116400GV. Eventuellt en Rolex Yachtmaster G/S kan vara av intresse.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Klockorna bör vara i bra skick, och vara helt kompletta. Rolex Yachtmaster 16623 med blå tavla känns mest intressant. Har missat 3 st 116400 GV nu av olika anledningar, S.U.C.K, den ena för 36.500:- och dom 2 andra för 38.000:- så 38 sätter jag som tak för tillfället.

Bilder lånade från Chrono24.


Tänk, igår så var Julafton bara en månad bort, veckorna rullar på bra just nu! Och så har vintern kommit, värsta tiden om ni frågar mig, nu är det bara 6 månaders elände tills det vänder och vi börjar gå mot sommar igen!

Sist men inte minst, jag blir så jäkla berörd, igår kom beskedet att Legendaren, KINGEN och den fantastiska människan Börje Salming gått ur tiden. Det var ju väntat, men det hemska med denna sjukdomen ALS är att det går så fort. Han fick beskedet i somras, och igår så dog han. Vila i FRID fina Börje, nu är du på en bättre plats, och vi glömmer dig aldrig, en tanke till Börjes familj och nära och kära i denna svåra stund :heart:.


Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig MIDSOMMAR och helg KLOCKSNACKARE!

IMG_4964.jpeg
IMG_4965.jpeg
IMG_4966.jpeg
IMG_4967.jpeg
IMG_4968.jpeg
IMG_4969.jpeg
IMG_4970.jpeg
IMG_4971.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp