Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Rolex Milgauss 116400GV *Prissänkt*

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Snårtas, 19 september 2013.

1. Snårtas
    Trådstartare

Snårtas Friends of KS

Från:
    Västerort
    På vägen mot min graal så har längtan efter att prova fler klockor vuxit sig så stark att min "grönglasare" åker ut.

Inköpt på Luxury Watches i Sthlm i november 2012. Uttagen från AD i Italien i juli 2012 och således fortfarande under garanti.

Skicket bedömer jag till 3/5. Den har en mindre repa (känns med nageln) på övre mittlänken som jag har försökt fånga på bild, den har en något grundare dito på glasringen kl halv sju, samt ett skavmärke (känns med nageln om man är väldigt känslig) på boetten kl 9. I övrigt i bra skick med ytliga hairlines.

Går inom COSC och får handledstid på helgerna mest.

Saknar vit ytterbox, samt hangtag (prislapp) och jag är osäker på om samtliga länkbitar är med men det är 11 st helbitar (inkl den som ligger vid sidan på samlingsbilden). I övrigt fullt set.

Pris: 41.500 tkr (inkl frakt)

Helst ren försäljning, men kan tänka mig byten. Dock endast Rolex/Tudor. Surprise me!

Intresseanmälningar, frågor, glada tillrop/burop samt allmänt kladd tas via PM.[​IMG]

Garmon, Aquaracer2 och Sullstrom gillar detta.
  2. Snårtas
    Trådstartare

Snårtas Friends of KS

Från:
    Västerort
    Lördagsbump!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

3. Snårtas
    Trådstartare

Snårtas Friends of KS

Från:
    Västerort
    Sänker en lusing såhär inför löning. Dvs nytt pris, 40.500 kr skickat med Postens Värde.

4. Snårtas
    Trådstartare

Snårtas Friends of KS

Från:
    Västerort
    Nya bilder som bättre avspeglar skicket. Kanske har jag varit överdrivet pessimistisk...

Repa på ändlänk och glasring under kl 6.

"Gnugg" på boettsida, går troligen bort med Cape Cod.

Kom och köp denna skönhet!

5. Snårtas
    Trådstartare

Snårtas Friends of KS

Från:
    Västerort
    Drar till med en sista prissänkning. Låter den gå för 39.500 (skickat).

Intressanta byten är främst Tudor BB eller Heritage Chrono, eller varför inte en DJ i stål? Pengar åt mitt håll.

Sjöö Sandström Royal Straps