• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Milgauss 116400GV *Prissänkt*

Snårtas

Rolex
På vägen mot min graal så har längtan efter att prova fler klockor vuxit sig så stark att min "grönglasare" åker ut.

Inköpt på Luxury Watches i Sthlm i november 2012. Uttagen från AD i Italien i juli 2012 och således fortfarande under garanti.

Skicket bedömer jag till 3/5. Den har en mindre repa (känns med nageln) på övre mittlänken som jag har försökt fånga på bild, den har en något grundare dito på glasringen kl halv sju, samt ett skavmärke (känns med nageln om man är väldigt känslig) på boetten kl 9. I övrigt i bra skick med ytliga hairlines.

Går inom COSC och får handledstid på helgerna mest.

Saknar vit ytterbox, samt hangtag (prislapp) och jag är osäker på om samtliga länkbitar är med men det är 11 st helbitar (inkl den som ligger vid sidan på samlingsbilden). I övrigt fullt set.

Pris: 41.500 tkr (inkl frakt)

Helst ren försäljning, men kan tänka mig byten. Dock endast Rolex/Tudor. Surprise me!

Intresseanmälningar, frågor, glada tillrop/burop samt allmänt kladd tas via PM.
puzavady.jpg

gutybu2e.jpg

zu2y6utu.jpg

e5e8azeq.jpg

2erete2a.jpg

zyrajy8y.jpg
 

Snårtas

Rolex
Sänker en lusing såhär inför löning. Dvs nytt pris, 40.500 kr skickat med Postens Värde.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

Snårtas

Rolex
Nya bilder som bättre avspeglar skicket. Kanske har jag varit överdrivet pessimistisk...

Repa på ändlänk och glasring under kl 6.
gymatazu.jpg


"Gnugg" på boettsida, går troligen bort med Cape Cod.
a4u3ubes.jpg


zyqy3u4a.jpg


Kom och köp denna skönhet!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

Snårtas

Rolex
Drar till med en sista prissänkning. Låter den gå för 39.500 (skickat).

Intressanta byten är främst Tudor BB eller Heritage Chrono, eller varför inte en DJ i stål? Pengar åt mitt håll.
 
Topp