• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Milgauss 116400GV Z-Blue -15 säljes och bytes

azcii

Patek
2-Faktor
Hej,

Säljer en fullset Rolex Milgauss 116400GV Z-Blue uttagen hos Wempe Deutschland (AD i Tyskland alltså) 25 februari 2015 av fd. ägaren, alltså fortfarande lång garanti kvar. Finns självklart spår av användning, både på boett och länk, då den förmodligen använts av förra ägaren tills det att jag köpte den för en dryg månad sen. Men dessa spår är väldigt ytliga i form av hairlines och små märken, inga dings. Märkena går att polera bort om man så vill, däremot ingenting som stört mig. Grymt bra skick och håller sin tid precis som den skall. Senast jag mätte gick den ca +2 sek per dygn, alltså inom COSC med god marginal.

F2F i Stockholm föredras och prioriteras, men kan skickas också med Postens värde. Görs affär upp på plats, får ni ingen returpolicy då jag tror vi kan komma överrens på plats :). Görs affären över landet får ni 48h på er att hitta något att klaga på då pengarna kommer att användas till en ny klocka!

Pris: 53 000 :-

Förmodligen billigast i världen.

En eventuell bytesaffär föredras och klockor som intresserar mig i nuläget är Rolex Subc, Hulk, Panerai PAM372 och PAM422. Har inte bråttom med att sälja klockan så skambud kommer inte ens att övervägas. Bytesvärde: 54 000 :-

Refrenstråd: https://klocksnack.se/threads/azcii.40413/

j5caerh.jpg

HPgqz4n.jpg

oAe17rY.jpg

xLjhp2b.jpg

vVgZrh4.jpg

xZfjwOt.jpg

ZXXgMnN.jpg

nBCxxsZ.jpg

IRFlLV2.jpg

4IG3YUD.jpg

PvgsZnu.jpg

hfapleT.jpg


Mvh azcii
 
Senast ändrad:
Topp