• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex-nissar! Tell me....

Fabian

Patek
2-Faktor
om den nu är NOS och allting stämmer tycker jag faktiskt priset är bra. Men själv hade jag aldrig köpt den. Hade aldrig vågat bära den...
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Kanske inte så många som vill betala så mycket mer för NOS, så fort du börjar använda den så sjunker ju priset rejält.
Dessutom är det för ny ytterbox för den årgången, och då kanske resten är hopplock också.
 

acce1999

Patek
2-Faktor

Tänker inte på mig själv som "nisse", men vad tusan... Julen är i antågande, så du får ett svar ändå. Dessutom sticker jag ut hakan och säger att det som är nytt med den där klockan är poleringen av mellanboetten. Kolla vridringen. Den är inte "new old stock".

Jag gissar lasersvetsad och slipad samt polerad boett. (Har också sett den förr...)

A
 

Pope

Cartier
Tänker inte på mig själv som "nisse", men vad tusan... Julen är i antågande, så du får ett svar ändå. Dessutom sticker jag ut hakan och säger att det som är nytt med den där klockan är poleringen av mellanboetten. Kolla vridringen. Den är inte "new old stock".
Det är ju precis nåt sånt här jag misstänker då den legat ute länge. Intressant observation!
Jag gissar lasersvetsad och slipad samt polerad boett. (Har också sett den förr...)

A



Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp