• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex OysterDate 1500

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Hej

Köpte denna klocka av @cab förra veckan, var tänkt till tjejen men det var ingen succé så jag säljer den istället, ingen skillnad från cabs annons så efter ok från honom använder jag samma info som han gjorde, det enda jag gjort sen jag köpte den var att ultraljudstvätta länken och satt på de extra länkbitarna, passar ca 19 cm handled.

Se info från hans annons nedan och även länk till den gamla annonsen, samma pris och villkor gäller.
https://klocksnack.se/threads/rolex-oysterdate-1500.40608/

img_5857-jpg.152944


img_5863-jpg.152945


img_5865-jpg.152946


img_5866-jpg.152947


img_5867-jpg.152948


"OysterDate 1500 med 2301xxx serial. Härlig grå tavla som skiftar lite i färgen i olika vinklar.
Både ref och serienr syns tydligt på boetten. Endast klocka inga tillbehör.

På 78350 länk med 557 endslinks, ena helt ny från AD. Finns 2 extra länkbitar som inte är monterade på bilderna.

cal 1570, okänd servicehistorik men dras upp silkeslent. Växlar datum 23.57.

Fint skick för en klocka i denna ålder men finns såklart lite repor på länk och case men inga större dings. Låter bilderna tala.
Tim/minutvisare ser ut att ha lite små skrapmärken. Liten bit av lumepricken kl 11 har lossnat.

Pris 15000kr

F2F i Uppsala eller skickas när pengarna finns på mitt konto gärna via swish.

24H retur om den inte motsvarar info/bilder, ingen retur vid F2F."

Min referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/captainoats.10412/
 
Topp